sobota, 16 maja 2015

Podsumowanie

Długo ociągałam się z tą notką, ale pora podsumować ostatnie czasy ;)

Moje pany zdjęciowe rozpoczęłam od realizacji sesji Ferro, przepięknego owczarka australijskiego. Sesja odbyła się w Szczecinie, w parku Kasprowicza, gdzie miałam tysiąc kolorów na wyciągnięcie ręki ! Oto efekty:


                                            












Później miałam okazję fotografować doga niemieckiego- Magnusa. Kilka zdjęć:












No i oczywiście parę zdjęć Kazana też nie może zabraknąć :)





No i oczywiście kilkakrotnie widzieliśmy się z najukochańszą przyjaciółką Kazana- Taylą:






No, a jutro zawitam w Annówce, więc myślę, że niebawem czeka mnie kolejna notka :)))




3 komentarze:

  1. Zdjęcia mnie urzekły!
    Zapraszam do Szczytna, chętnie zakupię sesję! :D

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://psie-perypetie.blogspot.com/ :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, super sesje :)
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! :)
    Zostajemy na dłużej

    K&N
    neronon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń