czwartek, 2 kwietnia 2015

Plany 2015

    Dzisiaj sobie uświadomiłam, że mam na maj-wrzesień milion planów i zachowuję się niczym władca czasu i przestrzeni. Z tego też powodu podsumowałam większość tego, co chce w tym roku ,,zaliczyć" i wyszło to, co wyszło.


                                                          Pany 2015:
 Maj:

  • 04-07. -Matury <3
  • 09. - Rally-o Szczecin
  • 16. - Seminarium z Martyną Artymowicz w Wałczu
  • 30-31. -DCDC Wrocław


 Czerwiec:
  • 13.-14. -Dog Games Summer Warszawa (niepewne, bo nie mam noclegu i nie znam miasta)
  • 26-28- DCDC Poznań
  
 Lipiec:
  • 04. - Seminarium z Jakubem Koncewiczem w Wałczu
  • 05. - Wystawa psów rasowych w Gorzowie
  • 25. - Festiwal Kolorów Poznań
  • 31.-02.08. - Dog Games Sopot/ Woodstock 2015
 Sierpień:
  • Gdzieś za granicą, bo przez chwilę planów brak..........
  • 22. -Festiwal Kolorów w Sopocie
 Wrzesień:
  • 05.-06. -DCDC Warszawa (niepewne, bo nie mam noclegu i nie znam miasta)
  • 19. - Raly-o, TSD Stargard Szczeciński
  • 20-21. - Dog Games Fall Warszawa (niepewne, bo nie mam noclegu i nie znam miasta)

W trakcie może dojść coś jeszcze lub też coś odpaść, co jest bardzo prawdopodobne.

I na koniec kilka zdjęć z psich imprez 2014, bo jakby to było tak bez zdjęć.... (przy okazji można się pobawić w rozpoznawanie psiaków ;) )

























5 komentarzy:

  1. Oo, to ciekawe mamy plany na wrzesień i sierpień xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Lecisz ze mną za granicę XD ? Eeeej skombinuj noclega w Wawie, bo się zabijemy bez miejscowej osoby ;/

      Usuń
    2. coś się da wymyślić. poprzednim razem dostalam kilka propozycji noclegow w wawie, wiec teraz tylko trzeba sie odezwac pt "ej pamietasz jak chcialas mnie przenocować?"XD

      Usuń
  2. Ooo :D Widzę że 16 maja będziesz na treningu w Wałczu? Ja i pudlowate też się zjawimy, więc gdybyś chciała porobić zdjęcia małemu białemu.. "nie obraziłabym się" (byłabym wniebowzięta :p) :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oh oh oddaj trochę ♥
    osiemlapprzezswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń